Klantenservice

Klantenservice voor al uw vragen over uw bestelling.

Staat uw vraag er niet tussen dan helpen wij u graag via onze contact pagina.

Bestellen

Gemak dient de mens, dus bestellen gaat kinderlijk eenvoudig bij Socap via de WebshopMaar uiteraard kunt u ook bestellen per telefoon +31 (0)20 – 4822510 of email info@socap.be.
Indien u een bestelling wilt wijzigen of annuleren, dan adviseren wij u zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen op +31 (0)20 – 4822603. Dan zorgen wij ervoor dat het in orde wordt gemaakt.

Voor het bestellen in onze online winkel heeft u geen account nodig. maar wij hebben wel uw Naam, Adres, Woonplaats, telnr en email nodig, om uw bestelling te kunnen versturen.

Het voordeel van een account is dat u uw historie van al uw bestellingen kunt zien in Mijn Account

Indien u uw gegevens wilt wijzigen log dan in op Mijn Account en voor uw wijzigingen door.

Betalen

msp

Rembours betalingen zijn ook mogelijk, oftewel betalen aan pakketbezorger.

Daarnaast heeft u nu ook de mogelijkheid om achteraf the betalen met AfterPay. Zie verder over AfterPay op deze pagina.

Indien een betaling niet is goed gegaan, gewijgerd of mislukt, dan adviseren wij u zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen op +31 (0)20 – 4822603. Dan proberen wij samen met u het alsnog op te lossen.

AfterPay – Achteraf betalen (België)
AfterPay voert voor www.socap.be het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u uw betaaloverzicht van AfterPay via de online omgeving MijnAfterPay inzien en betalen. AfterPay houdt u daarnaast op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.

Betaalmethodes van Klarna

In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we u de volgende betaalmethode(s) aan. Betaling dient aan Klarna te worden gedaan.

  • Achteraf Betalen
  • Gespreid Betalen (zeer binnenkort in Nederland)
  • Direct betalen

U vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vindt u hier. Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.

Bezorgen en Afhalen

Voor alle artikelen geldt vóór 16:00 besteld, wordt ook dezelfde dag verstuurd. Dus over het algemeen ontvang je dan de volgende dag je bestelling via onze pakketdienst DPD. Dit geldt niet als je op zaterdag of zondag besteld. Bij het verwerken van uw bestelling ontvangt u een DPD tracking-link, om uw pakketje te volgen.
Indien u een bestelling wenst af te halen in onze winkel, dan kan dat dezelfde dag nog. Onze openingstijden zijn van 10:00 – 18:00. Het adres van onze winkel is: Den Ilp 8 te Den Ilp (bij Amsterdam).

Contact

Contactgegevens

Original Socap verzorgt een maandelijkse nieuwsbrief met nieuwtjes, aanbiedingen en speciale acties. Wilt u op de hoogte blijven schrijf u dan hier in voor onze nieuwsbrief.

Garantie

Ja, voor alle producten die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Deze termijn verschilt per product. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Om voor garantie in aanmerking te komen, dient u van het betreffende artikel een factuur van Socap Original te kunnen overleggen. Daarnaast adviseren wij nadrukkelijk om de verzorgende producten van Socap Original te gebruiken voor uw aangekochte Socap hairextensions. Deze producten zijn het beste afgestemd op de Socap hairextensions. Wij geven GEEN garantie op hairextensions als  u geen aankoopfactuur van Socap Original kunt overleggen van onze verzorgende Socap producten.

Als je aanspraak op garantie hebt, download dan hier het Garantie Aanvraagformulier, print het uit en vul het volledig in.

Stuur het volledig ingevulde garantie aanvraagformulier samen met

2) een kopie van je factuur

3) 2 duidelijke foto’s (1 van de waxjes en 1 van de klacht) van jouw aanspraak op garantie en

4) een uitleg van jouw aanspraak op garantie

naar onze klantenservice: service@socap.be.

Mocht je huidige adres afwijken van het adres op je aankoopbewijs, geef dit dan aan bij de uitleg.

Zodra we je volledige informatie zoals hierboven beschreven hebben ontvangen, kunnen wij jouw aanspraak op garantie in behandeling nemen. Zonder deze volledige informatie kunnen wij jouw aanspraak op garantie niet in behandeling nemen. Daarna ontvang je van ons een bevestiging per email en zullen wij zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 5 dagen jouw aanvraag in behandeling nemen.

[sdm_download id=”27111″ fancy=”1″ new_window=”1″ color=”pink”]

Bij Socap Original geldt je factuur als garantiebewijs.

Ruilen en Retourneren

Indien je een artikel wenst te ruilen omdat je bijvoorbeeld niet de correcte kleur hebt besteld, dan is dat uiteraard mogelijk binnen 14 dagen. Voorwaarde is wel dat het artikel compleet is en in de originele staat en in de fabrieksverpakking. De bestelling die je wenst om te ruilen, kun je retourneren en het nieuwe artikel bestellen in de webshop. Zodra wij alles correct hebben ontvangen zullen wij binnen 5 werkdagen het bedrag terugstorten. De instructie voor het retourneren vindt je onder het kopje retourneren op de Klantenservice pagina. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat mogen wij jouw aansprakelijk stellen.

Het artikel per aangetekende post retourneren naar Total Hair Academy B.V., Den Ilp 8, NL-1127PA, Den Ilp, een kopie van de factuur bijvoegen en een volledig ingevuld retourformulier.

Indien je een artikel wenst te retourneren zonder opgaaf van redenen, dan is dat uiteraard mogelijk binnen 14 dagen. Voorwaarde is wel dat het artikel compleet is, ongebruikt en in de originele staat en in de fabrieksverpakking. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat mogen wij jou aansprakelijk stellen. De verzendkosten om het product te retourneren zijn voor eigen kosten en niet voor Socap Original.

Het artikel per aangetekende post retourneren naar Total Hair Academy B.V., Den Ilp 8, NL-1127PA, Den Ilp, een kopie van de factuur bijvoegen en het volledig ingevulde retourformulier. Zodra wij alles correct hebben ontvangen zullen wij binnen 5 werkdagen het bedrag terugstorten.

[sdm_download id=”27110″ fancy=”1″ new_window=”1″ color=”pink”]

Het risico, dus ook de bewijslast, voor terugsturen ligt bij jou.  Wij raden aan om deze aangetekend of met een verzekerservice te versturen.

Je mag het product slechts uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het wenst te behouden. Denk daarbij aan de mogelijkheden die je ook in een fysieke winkel hebt. In de zogenaamde fysieke winkel kun je geen steak bakken in de pan en kun je geen wasje draaien in de wasmachine. Ook kun je zogenaamde pleisterverpakkingen niet openen. Als je een product voor meer gebruikt dan noodzakelijk is om te bekijken wat je er mee kunt doen, dan levert dit waarschijnlijk een waardevermindering op. Socap Original mag deze kosten bij jou in rekening brengen. Dat is niet meer dan terecht. Tip: ga ook voorzichtig met de verpakking om en houd er rekening mee dat Socap Original het product weer wenst te verkopen.

Retouradres voor al je retourproducten:

Total Hair Academy B.V.
Den Ilp 8
NL-1127PA DEN ILP
Nederland

Al jouw retourproducten dienen te zijn voorzien van een kopie van de aankoopnota en een volledig ingevuld retourformulier. Zonder deze nota en het retourformulier kunnen wij jouw retournering niet in behandeling nemen.